Produktbild
Jonathan (Hrsg.) Gray

Fandom

Identities and Communities in a Mediated World

Buch

Looks beyond television and film to literature and music to examine fans, their practices and their favorite texts. This work contains a selection of 25 essays that examine instances across the spectrum of modern cultural consumption from Karl Marx to Paris Hilton, Bach fugues to Bollywood cinema, and 19th-century concert halls to computer gaming.

CHF 115.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Harrington, C. Lee (Hrsg.) / Sandvoss, Cornel (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-8147-3181-9
  • EAN: 9780814731819
  • Produktnummer: 2714044
  • Verlag: New York University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2007
  • Seitenangabe: 412 S.
  • Masse: H16.0 cm x B23.5 cm x D3.3 cm 778 g
  • Gewicht: 778
  • Sonstiges: General (US: Trade)

Über den Autor


Jonathan Gray is Assistant Professor of Communication and Media Studies at Fordham University. Cornel Sandvoss is Subject Leader in Media, Communication and Cultural Studies at the University of Surrey. C. Lee Harrington is Professor of Sociology at Miami University.

17 weitere Werke von Jonathan (Hrsg.) Gray:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.