Produktbild
Samuel Lee

Faith in the Marketplace

Buch

Contemporary missions often include evangelistic and socio-economic dimensions. For effective missions, some way of assessing what is being achieved is needed beyond just the common metrics touching on the spiritual and/or economic which neglects social transformation that ideally should also be occurring. This book seeks to identify key factors for holistic evaluation based on salient characteristics that emerged as three Entrepreneurial Church Planting sites were studied in San Francisco (Redeemer Community Church), Selma, Alabama (Blue Jean Church), and Lynch, Kentucky (Meridzo Ministries). What emerges from these case studies is the impor… Mehr

CHF 57.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-72528-518-7
  • EAN: 9781725285187
  • Produktnummer: 36321429
  • Verlag: Pickwick Publications
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2021
  • Seitenangabe: 264 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.7 cm x D1.8 cm 540 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 540

68 weitere Werke von Samuel Lee:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.