Produktbild
Andrew W. (Hrsg.) Young

Face and Mind

Buch

Face and Mind provides an excellent summary of the most important theoretical and empirical work done on face perception in recent years. This collection of seminal research and review papers examines the question of how faces are special, in terms of their social, biological, and theoretical roles, and seeks to determine what our understanding of the face can tell us about the human brain. The book addresses a wide range of topics, including how the mind processes, remembers, and recalls different faces; covert face recognition; faces in social and biological contexts; errors in everyday face recognition; delusional misidentifications; and d… Mehr

CHF 93.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-19-852420-5
  • EAN: 9780198524205
  • Produktnummer: 20936710
  • Verlag: OXFORD UNIV PR
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1998
  • Seitenangabe: 416 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.8 cm x D2.4 cm 726 g
  • Auflage: New
  • Reihenbandnummer: 2
  • Gewicht: 726

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.