Produktbild
Stefan Kühl

Exploring Markets

A Very Brief Introduction

Buch

Organizations construct their environments themselves. From the bewildering, chaotic array of impressions, they take those bits of information that enable them to produce such a view of the environment - one that makes it possible for them to operate in the environment with relative confidence. Thus, contrary to what traditional market research suggests, organizations do not respond objectively to existing environmental conditions, but invent, construct and create their realities themselves. The goal of exploring the environment - or, more specifically, exploring markets - is to influence this construction process through re-framing, de-gener… Mehr

CHF 12.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-9991479-4-8
  • EAN: 9780999147948
  • Produktnummer: 24027864
  • Verlag: Organizational Dialogue Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 62 S.
  • Masse: H17.7 cm x B12.9 cm x D1.2 cm 74 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 74

68 weitere Werke von Stefan Kühl:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.