Produktbild
John (Hrsg.) O'Shaughnessy

Explaining Buyer Behavior

Central Concepts and Philosophy of Science Issues

Buch

This volume provides the fundamentals needed to understand the various explanatory systems and methodologies used in the behavior sciences and to evaluate their findings, in particular the literature and findings on buyer behavior. In clear prose, the author discusses the key issues in modern philosophy, psychology, and sociology and their relevance for the student of marketing and buyer behavior. O'Shaughnessy exploits insights from many disciplines as to the many ways to derive understanding of behavioral phenomena, making it accessible not only to academics and students of marketing, but to professionals as well.

CHF 205.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-19-507108-5
  • EAN: 9780195071085
  • Produktnummer: 22684022
  • Verlag: Oxford University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1992
  • Seitenangabe: 392 S.
  • Masse: H24.3 cm x B16.2 cm x D3.5 cm 800 g
  • Abbildungen: line drawings, tables
  • Gewicht: 800

Über den Autor


Author of Why People Buy (OUP 1987)

2 weitere Werke von John (Hrsg.) O'Shaughnessy:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.