Experiential Consumption and Marketing in Tourism within a Cross-Cultural Context
This edited volume examines the role and place of culture in tourism and how it is manifested in marketing theory, policy and practice. It includes case examples and looks at the roles of tourists, locals and communities, and business practices in facilitating and sharing culture.
CHF 139.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Fyall, Alan (University of Central Florida, USA) (Hrsg.) / Kozak, Metin (Dokuz Eylul University, Turkey) (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-911396-97-0
- EAN: 9781911396970
- Produktnummer: 31339191
- Verlag: Goodfellow Publishers Limited
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2019
- Seitenangabe: 256 S.
- Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D0.0 cm
- Abbildungen: 40 Figures
- Sonstiges: Professional & Vocational
3 weitere Werke von Correia, Antonia (Universidade do Algarve, Portugal) (Hrsg.):
Bewertungen
Anmelden