Produktbild
Thomas (Hrsg.) Rudolph

European Retail Research

2012, Volume 26, Issue I

Buch

The aim of EUROPEAN RETAIL RESEARCH is to publish interesting manuscripts of high quality and innovativeness with a focus on retail researchers, retail lecturers, retail students and retail executives. As it has always been, retail executives are part of the target group and the knowledge transfer between retail research and retail management remains a part of the publication's concept. EUROPEAN RETAIL RESEARCH welcomes manuscripts on original theoretical or conceptual contributions as well as empirical research - based either on large-scale empirical data or on the case-study method. Following the state of the art in retail research, article… Mehr

CHF 108.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Foscht, Thomas (Hrsg.) / Morschett, Dirk (Hrsg.) / Schnedlitz, Peter (Hrsg.) / Schramm-Klein, Hanna (Hrsg.) / Swoboda, Bernhard (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-8349-4236-4
  • EAN: 9783834942364
  • Produktnummer: 13039891
  • Verlag: Gabler, Betriebswirt.-Vlg
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 183 S.
  • Masse: H21.9 cm x B15.4 cm x D1.5 cm 264 g
  • Abbildungen: 24 schwarz-weiße Abbildungen, 27 schwarz-weiße Tabellen
  • Gewicht: 264

Über den Autor


Prof. Dr. Thomas Rudolph, University of St. Gallen, Switzerland

27 weitere Werke von Thomas (Hrsg.) Rudolph:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.