Ethnic Marketing
Theory, Practice and Entrepreneurship
CHF 59.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V210:
Noch nicht erschienen, Januar 2021
Produktdetails
Weitere Autoren: Stanton, John
- ISBN: 978-0-367-73217-2
- EAN: 9780367732172
- Produktnummer: 34928185
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2020
- Seitenangabe: 374 S.
- Masse: H22.9 cm x B15.2 cm
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
Über den Autor
Guilherme D. Pires, PhD, is an Associate Professor at the Newcastle Business School, Faculty of Business & Law at University of Newcastle, Australia. He is a Trustee for the Business & Economics Society International and serves on the editorial board of various scholarly journals. John Stanton, PhD, is an Adjunct Associate Professor (Marketing) in the School of Business, Western Sydney University, Australia.
7 weitere Werke von Guilherme Pires:
Bewertungen
Anmelden