Produktbild
Daniel R. Gilbert

Ethics Through Corporate Strategy

Buch

Ethics Through Corporate Strategy is a daring challenge to anyone who uses the customary language of business in America. It is daring because Daniel Gilbert argues that we should discard two popular ways of linking business and ethics. It is challenging, because Gilbert proceeds from the premise that everyone who uses a language of business is responsible for the ethical implications of that way of talking. This work is one demonstration of how we can relocate conversations about business in the larger conversation that we know as liberal education.

CHF 43.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-19-510855-2
  • EAN: 9780195108552
  • Produktnummer: 22669507
  • Verlag: Oxford University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1997
  • Seitenangabe: 184 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.7 cm x D1.5 cm 317 g
  • Abbildungen: line illustrations, tables
  • Gewicht: 317

3 weitere Werke von Daniel R. Gilbert:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.