Produktbild
Alan David (Hrsg.) Kaye

Essentials of Pharmacology for Anesthesia, Pain Medicine, and Critical Care

Buch

In anesthesiology, pain medicine, and critical care, practitioners at all levels need help to stay current with the continually evolving drug knowledge-base, and trainees need tools to prepare for in-training and board exams that increasingly test their knowledge of pharmacology. This practical book is aimed at both readerships. It features a unique and practical chapter on the United States Food and Drug Administration (FDA) black box warnings that describe what safety precautions should be taken with commonly used drugs. The editors and contributors are pharmacology experts representing a cross-section of clinical specialties and institutio… Mehr

CHF 197.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Kaye, Adam M. (Hrsg.) / Urman, Richard D. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-4614-8947-4
  • EAN: 9781461489474
  • Produktnummer: 15260611
  • Verlag: Springer Nature EN
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 904 S.
  • Masse: 1 Ex.; H23.5 cm x B15.5 cm 15'426 g
  • Auflage: 2015
  • Abbildungen: Book; schwarz-weiss Illustrationen, farbige Illustrationen, Tabellen, schwarz-weiss
  • Gewicht: 15426

Über den Autor


Alan David KayeDepartments of Anesthesiology and Pharmacology,LSU Health Sciences Center, New Orleans, LA, USA;LSU Interim Hospital and Ochsner Kenner Hospital, New Orleans, LA, USA Adam M. Kaye Department of Pharmacy Practice,Thomas J. Long School of Pharmacy and Health Sciences,University of the PacificStockton, CA, USA Richard D. UrmanDepartment of Anesthesia,Harvard Medical School;Hospital Procedural Sedation Management and Safety,Center for Perioperative Management and Medical Informatics,Brigham and Women's Hospital,Boston, MA, USA

35 weitere Werke von Alan David (Hrsg.) Kaye:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.