Svend Hollensen
Essentials of Global Marketing
Buch
Essentials of Global Marketing offers a concise and manageable approach to the subject. The accessible structure takes the reader through the entire international marketing planning process, and fundamental concepts are illuminated by examples from a wide range of companies, small and large, from around the world.
CHF 78.60
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
L024:
Lieferbar in 24 Stunden
Produktdetails
- ISBN: 978-0-273-75654-5
- EAN: 9780273756545
- Produktnummer: 13378103
- Verlag: Pearson Academic
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2012
- Seitenangabe: 528 S.
- Masse: H26.7 cm x B20.0 cm x D2.5 cm 1'026 g
- Auflage: 2. A.
- Gewicht: 1026
Über den Autor
Svend Hollensen is Associate Professor of International Marketing at the University of Southern Denmark and has worked as a marketing consultant for several international companies and organisations.
23 weitere Werke von Svend Hollensen:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.