Entrepreneurship and Big Data
The Digital Revolution
The digital age has transformed business opportunities and strategies in a resolutely practical and data-driven project universe. This book is a comprehensive and analytical source on entrepreneurship and Big Data that prospective entrepreneurs must know before embarking upon an entrepreneurial journey in this present age of digital transformation. This book provides an overview of the various aspects of entrepreneurship, function, and contemporary forms. It covers a real-world understanding of how the entrepreneurial world works and the required new analytics thinking and computational skills. It also encompasses the essential elements neede…
Mehr
CHF 64.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
Weitere Autoren: Hassan, Rohail (Hrsg.) / Shamim, Amjad (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-00-045569-4
- EAN: 9781000455694
- Produktnummer: 36496179
- Verlag: Taylor & Francis Ltd.
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2021
- Seitenangabe: 300 S.
- Plattform: PDF
- Auflage: 1. Auflage
- Abbildungen: 33 schwarz-weiße Abbildungen, 9 schwarz-weiße Fotos, 24 schwarz-weiße Zeichnungen, 42 schwarz-weiße Tabellen
Über den Autor
129433888
2 weitere Werke von Meghna (Hrsg.) Chhabra:
Bewertungen
Anmelden