Enlightened Marketing in Challenging Times
Proceedings of the 2019 AMS World Marketing Congress (WMC)
This volume explores the interconnection of social, political, technological and economic challenges that impact consumer relationships, new product launches and consumer interests. Featuring contributions presented at the 2019 Academy of Marketing Science (AMS) World Marketing Congress (WMC) held in Edinburgh, Scotland, the theme of this proceedings draws from the Scottish Enlightenment movement of the mid-Eighteenth Century, which centered on ideas of liberty, progress and the scientific method. The core values of this movement are being challenged by the rapidly changing, globally shifting and digitally connected world. The contributions p…
Mehr
CHF 165.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Krey, Nina (Hrsg.) / Wu, Shuang (Hrsg.)
- ISBN: 978-3-030-42547-0
- EAN: 9783030425470
- Produktnummer: 37600287
- Verlag: Springer International Publishing
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2021
- Seitenangabe: 676 S.
- Masse: H23.5 cm x B15.5 cm x D3.5 cm 1'007 g
- Auflage: 1st ed. 2020
- Abbildungen: Paperback
- Gewicht: 1007
6 weitere Werke von Felipe (Hrsg.) Pantoja:
Bewertungen
Anmelden