Produktbild
Felipe (Hrsg.) Pantoja

Enlightened Marketing in Challenging Times

Proceedings of the 2019 AMS World Marketing Congress (WMC)

Buch

This volume explores the interconnection of social, political, technological and economic challenges that impact consumer relationships, new product launches and consumer interests. Featuring contributions presented at the 2019 Academy of Marketing Science (AMS) World Marketing Congress (WMC) held in Edinburgh, Scotland, the theme of this proceedings draws from the Scottish Enlightenment movement of the mid-Eighteenth Century, which centered on ideas of liberty, progress and the scientific method. The core values of this movement are being challenged by the rapidly changing, globally shifting and digitally connected world. The contributions p… Mehr

CHF 211.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Krey, Nina (Hrsg.) / Wu, Shuang (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-030-42544-9
  • EAN: 9783030425449
  • Produktnummer: 34743279
  • Verlag: Springer International Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2020
  • Seitenangabe: 676 S.
  • Masse: H24.1 cm x B16.0 cm x D4.1 cm 1'168 g
  • Auflage: 1st ed. 2020
  • Abbildungen: HC runder Rücken kaschiert
  • Gewicht: 1168

6 weitere Werke von Felipe (Hrsg.) Pantoja:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.