Produktbild
Christiane (Hrsg.) Dalton-Puffer

Empirical Perspectives on CLIL Classroom Discourse

Ebook (PDF Format)

Similar to immersion, Content and language Integrated Learning (CLIL) combines second language education with other content-subjects and has become an important educational approach in many parts of the world. Only recently research on CLIL classrooms has started to emerge on the international scene. This volume presents current work dealing with classrooms located in Australia, Austria, Belgium, Finland, Germany and the UK, focussing on various dimensions of classroom talk such as oral proficiency, repair, the structure of learning opportunities, cognitive effects, pragmatic differences from traditional EFL lessons as well as issues of resea… Mehr

CHF 89.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-653-01829-5
  • EAN: 9783653018295
  • Produktnummer: 25675764
  • Verlag: Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 0 S.
  • Plattform: PDF

4 weitere Werke von Christiane (Hrsg.) Dalton-Puffer:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.