Emotional Mimicry in Social Context
Emotional mimicry has important social functions such as signalling affiliative intent and fostering rapport, and is considered one of the cornerstones of successful interactions. This multidisciplinary overview of research into emotional mimicry and empathy explores when, how and why emotional mimicry occurs.
CHF 43.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V103:
Folgt in ca. 5 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Hess, Ursula (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-107-66266-7
- EAN: 9781107662667
- Produktnummer: 24083664
- Verlag: Cambridge University Press
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2017
- Seitenangabe: 244 S.
- Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D1.3 cm 360 g
- Abbildungen: Paperback
- Gewicht: 360
5 weitere Werke von Agneta (Hrsg.) Fischer:
Bewertungen
Anmelden