Produktbild
Joseph P. (Hrsg.) Forgas

Emotion and Social Judgements

Buch

The role of emotions in interpersonal judgements about health and illness and in social decisions receive particular attention in this book. The book is organised in three sections: conceptual approaches to the connection between emotion, mood and judgements; extension of the basic theory behind how feelings affect social judgements; and theoretical models and their application in research.

CHF 52.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-08-040235-2
  • EAN: 9780080402352
  • Produktnummer: 23352890
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1991
  • Seitenangabe: 310 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D1.7 cm 570 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 570

Über den Autor


University of New South Wales, Australia.

70 weitere Werke von Joseph P. (Hrsg.) Forgas:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.