Produktbild
Bill (Hrsg.) Faulkner

Embracing and Managing Change in Tourism

International Case Studies

Buch

Embracing and Managing Change in Tourism examines management responses to the major changes taking place in international tourism and considers tourism itself as an agent of change. Including twenty-two detailed case studies from around the world this book explores two key principles. Firstly that change is enevitable and, if effectively managed, has the potential to benefit all those living in, working in and visiting the destination. Secondly, that there are no universal prescriptions for the effective management of change in tourism, since each destination has distinguishing characteristics and the nature of the problems facing it change o… Mehr

CHF 236.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Laws, Eric (Hrsg.) / Moscardo, Gianna (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-415-15998-2
  • EAN: 9780415159982
  • Produktnummer: 1341640
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1998
  • Seitenangabe: 468 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 1'020 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 1020

2 weitere Werke von Bill (Hrsg.) Faulkner:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.