Produktbild
Robert A. Peterson

Electronic Marketing and the Consumer

Buch

Electronic Marketing and the Consumer provides comprehensive and current information on a wide range of marketing techniques including: direct response radio and television; computers and the Internet; facsimile machines; telephone-based technologies; videography; interactive kiosks; pagers; optical scanners; electronic ticket machines; and `smart cards'.Real-world cases and practical insights are provided from the experiences of major consumer marketers such as Mary Kay Cosmetics and Dell Computer. Robert A Peterson gives expert advice on the future of electronic marketing and its likely impact on consumer behaviour and society.

CHF 85.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-7619-1070-1
  • EAN: 9780761910701
  • Produktnummer: 1170952
  • Verlag: Sage Pubn
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1997
  • Seitenangabe: 208 S.
  • Masse: H23.0 cm x B15.1 cm x D1.3 cm 345 g
  • Auflage: New
  • Gewicht: 345

40 weitere Werke von Robert A. Peterson:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.