Robert A. Peterson
Electronic Marketing and the Consumer
Buch
Electronic Marketing and the Consumer provides comprehensive and current information on a wide range of marketing techniques including: direct response radio and television; computers and the Internet; facsimile machines; telephone-based technologies; videography; interactive kiosks; pagers; optical scanners; electronic ticket machines; and `smart cards'.Real-world cases and practical insights are provided from the experiences of major consumer marketers such as Mary Kay Cosmetics and Dell Computer. Robert A Peterson gives expert advice on the future of electronic marketing and its likely impact on consumer behaviour and society.
CHF 85.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-0-7619-1070-1
- EAN: 9780761910701
- Produktnummer: 1170952
- Verlag: Sage Pubn
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1997
- Seitenangabe: 208 S.
- Masse: H23.0 cm x B15.1 cm x D1.3 cm 345 g
- Auflage: New
- Gewicht: 345
40 weitere Werke von Robert A. Peterson:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.