Produktbild
Chris (Hrsg.) Berry

Electronic Elsewheres

Media, Technology, and the Experience of Social Space

Buch

Media do not simply portray places that already exist; they actually produce them. In exploring how world populations experience place through media technologies, the essays included here examine how media construct the meanings of home, community, work, nation, and citizenship.Tracing how media reconfigure the boundaries between public and private-and global and local-to create electronic elsewheres, the essays investigate such spaces and identities as the avatars that women are creating on Web sites, analyze the role of satellite television in transforming Algerian neighborhoods, inquire into the roles of radio and television in Israel and… Mehr

CHF 47.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-8166-4737-8
  • EAN: 9780816647378
  • Produktnummer: 4917213
  • Verlag: University Of Minnesota Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 312 S.
  • Masse: H21.6 cm x B14.0 cm x D1.6 cm 395 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 395

14 weitere Werke von Chris (Hrsg.) Berry:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.