Produktbild
Martin Harrop

Elections and Voters

A comparative introduction

Buch

Introduction.- PART 1 ELECTIONS: CONTROL VERSUS CHOICE.- Political Control: Non-Competitive Elections.- Political Choice: Competitive Electoral Systems.- The Electoral Message: Interpreting Election Results.- PART 2 VOTERS: LOYALTY VERSUS CHOICE.- Ideologies, Issues and Images: How Voters Think Psychological, Economic and Sociological Models of Voting.- The Social Bases of Voting Behaviour.- The Responsive Voter: Short-term Influences on Voting Behaviour.- Conclusion.- What Do Elections Do?.- Index.

CHF 57.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Miller, William L.
  • ISBN: 978-0-333-34760-7
  • EAN: 9780333347607
  • Produktnummer: 23179406
  • Verlag: Macmillan Education UK
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1987
  • Seitenangabe: 297 S.
  • Masse: H21.6 cm x B14.0 cm x D1.6 cm 385 g
  • Abbildungen: IX, 297 p.
  • Gewicht: 385

8 weitere Werke von Martin Harrop:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.