Educational Dialogues
Understanding and Promoting Productive interaction
Educational Dialogues provides a clear, accessible and well illustrated case for the importance of dialogue and its role in developing non-passive interactive learning.
CHF 60.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Howe, Christine (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-415-46216-7
- EAN: 9780415462167
- Produktnummer: 5014925
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2009
- Seitenangabe: 356 S.
- Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 680 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 680
Über den Autor
Karen Littleton is Professor of Psychology in Education at the University of Jyväskylä, Finland. Christine Howe is Professor of Education at the University of Cambridge, UK.
17 weitere Werke von Karen (Hrsg.) Littleton:
Bewertungen
Anmelden