Produktbild
David (Hrsg.) Carr

Education, Knowledge and Truth

Beyond the Postmodern Impasse

Buch

This collection aims to explore different conceptions of epistemological inquiry and their influence on pedagogy and the curricular content of primary and secondary education. It is arguable that curriculum policy makers have continued to subscribe to a foundationalist paradigm of rational educational planning. This is, however, considered largely untenable by educational philosophers in light of the impact of 'postmodern' philsophical critiques on the notions of objectivity, truth and authority in our claims for knowledge. This volume fills a major gap in the current literature of educational philosophy by calling for the establishment of a… Mehr

CHF 206.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-415-16317-0
  • EAN: 9780415163170
  • Produktnummer: 1361536
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1998
  • Seitenangabe: 264 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D2.3 cm 640 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 640

23 weitere Werke von David (Hrsg.) Carr:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.