Produktbild
Peter A. (Hrsg.) Bruck

E-Content

Technologies and Perspectives for the European Market

Buch

Technologies develop rapidly and reach hurricane levels of velocity but quality E-Content and innovative applications lag behind. This book addresses the question how content industries change within a digital environment and what role information and communication technologies play in transforming the competitive landscape. The authors argue that post-industrial societies tend to pay substantial amounts for equipment and gadgets but invest far too little in the quality of the content. As a result, much effort is and has to be spent on the enhancement of E-Content. The contributions give an elaborate overview of:- the specifics, challenges an… Mehr

CHF 130.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Buchholz, Andrea (Hrsg.) / Karssen, Zeger (Hrsg.) / Zerfass, Ansgar (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-540-25093-7
  • EAN: 9783540250937
  • Produktnummer: 31943271
  • Verlag: Springer Nature EN
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2005
  • Seitenangabe: 244 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.5 cm 1'190 g
  • Abbildungen: s/w. Tabellen
  • Gewicht: 1190
  • Sonstiges: Professional/practitioner

4 weitere Werke von Peter A. (Hrsg.) Bruck:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.