E-Content
Technologies and Perspectives for the European Market
Technologies develop rapidly and reach hurricane levels of velocity but quality E-Content and innovative applications lag behind. This book addresses the question how content industries change within a digital environment and what role information and communication technologies play in transforming the competitive landscape. The authors argue that post-industrial societies tend to pay substantial amounts for equipment and gadgets but invest far too little in the quality of the content. As a result, much effort is and has to be spent on the enhancement of E-Content. The contributions give an elaborate overview of:- the specifics, challenges an…
Mehr
CHF 130.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
L048:
Lieferbar in 48 Stunden
Produktdetails
Weitere Autoren: Buchholz, Andrea (Hrsg.) / Karssen, Zeger (Hrsg.) / Zerfass, Ansgar (Hrsg.)
- ISBN: 978-3-540-25093-7
- EAN: 9783540250937
- Produktnummer: 31943271
- Verlag: Springer Nature EN
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2005
- Seitenangabe: 244 S.
- Masse: H23.5 cm x B15.5 cm 1'190 g
- Abbildungen: s/w. Tabellen
- Gewicht: 1190
- Sonstiges: Professional/practitioner
4 weitere Werke von Peter A. (Hrsg.) Bruck:
Bewertungen
Anmelden