Produktbild
Axel Zerdick

E-Conomics

Strategies for the Digital Marketplace

Ebook (PDF Format)

E-conomics provides readers with a roadmap to the landscape of the new Internet economy and serves as a reference to the economics of the information age. Written by communication economists and experts in the media business from the US and Europe, this book provides an in-depth analysis of the Internet revolution showing how the rules of business have changed. It takes the European telecommunications industry as a focal point and features strategies for a successful Network Economy. E-conomics is essential reading for economists, managers, and business strategists requiring an understanding of the dynamics of electronic commerce.

CHF 106.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Schrape, Klaus / Artope, Alexander / Goldhammer, Klaus / Lange, Ulrich T. / Vierkant, Eckart / Lopez-Escobar, Esteban / Silverstone, Roger / European Communication Council, (Ecc) (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-642-86482-7
  • EAN: 9783642864827
  • Produktnummer: 37219362
  • Verlag: Springer Berlin Heidelberg
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 336 S.
  • Plattform: PDF
  • Auflage: 2000

9 weitere Werke von Axel Zerdick:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.