Jagdish N Sheth
Does Marketing Need Reform?: Fresh Perspectives on the Future
Fresh Perspectives on the Future
Buch
Collects the insights of a group of leading marketing thinkers and practitioners who are committed to restoring marketing's timeless values. This book aims to set an agenda for a generation of marketing principles. It seeks to understand and explain how and why marketing has veered off course in order to steer it back in the right direction.
CHF 269.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V136:
Neuauflage/Nachdruck unbestimmt
Produktdetails
Weitere Autoren: Sisodia, Rajendra S
- ISBN: 978-0-7656-1698-2
- EAN: 9780765616982
- Produktnummer: 23177198
- Verlag: Taylor & Francis Ltd
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2006
- Seitenangabe: 360 S.
- Masse: H25.4 cm x B17.8 cm x D0.0 cm 748 g
- Abbildungen: tables, figures, references, name & subject indexes
- Gewicht: 748
- Sonstiges: Postgraduate, Research & Scholarly
36 weitere Werke von Jagdish N Sheth:
Fresh Perspectives on the Future
Ebook (PDF Format)
CHF 41.90
Fresh Perspectives on the Future
Ebook (EPUB Format)
CHF 52.25
Fresh Perspectives on the Future
Ebook (PDF Format)
CHF 59.35
Fresh Perspectives on the Future
Ebook (PDF Format)
CHF 52.25
Fresh Perspectives on the Future
Ebook (PDF Format)
CHF 71.85
Fresh Perspectives on the Future
Ebook (EPUB Format)
CHF 59.35
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.