Produktbild
Jagdish N Sheth

Does Marketing Need Reform?: Fresh Perspectives on the Future

Fresh Perspectives on the Future

Buch

Collects the insights of a group of leading marketing thinkers and practitioners who are committed to restoring marketing's timeless values. This book aims to set an agenda for a generation of marketing principles. It seeks to understand and explain how and why marketing has veered off course in order to steer it back in the right direction.

CHF 269.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Sisodia, Rajendra S
  • ISBN: 978-0-7656-1698-2
  • EAN: 9780765616982
  • Produktnummer: 23177198
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2006
  • Seitenangabe: 360 S.
  • Masse: H25.4 cm x B17.8 cm x D0.0 cm 748 g
  • Abbildungen: tables, figures, references, name & subject indexes
  • Gewicht: 748
  • Sonstiges: Postgraduate, Research & Scholarly

36 weitere Werke von Jagdish N Sheth:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.