Diversity in Advertising
Broadening the Scope of Research Directions
Representing a collection of research from academics in the fields of social psychology, advertising, and marketing, the chapters all focus on discussing existing and needed research to face the challenges of diversity in the next millennium.
CHF 170.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Lee, Wei-Na (Hrsg.) / Haugtvedt, Curtis P. (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-8058-4794-9
- EAN: 9780805847949
- Produktnummer: 16448392
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2004
- Seitenangabe: 472 S.
- Masse: H22.9 cm x B15.2 cm 1'030 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 1030
6 weitere Werke von Jerome D. (Hrsg.) Williams:
Bewertungen
Anmelden