Produktbild
Mike (Hrsg.) Molesworth

Digital Virtual Consumption

Buch

CHF 70.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Denegri Knott, Janice (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-138-20307-5
  • EAN: 9781138203075
  • Produktnummer: 23435517
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 234 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D1.3 cm 340 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 340

Über den Autor


Janice Denegri-Knottis Lecturer ofConsumer Culture and Behaviour at the Bournemouth Media School, Bournemouth University, UK. Since 2001 she has been researching and publishing in the areas of digital virtual consumption and consumer/marketing research. Her research interests span from conceptualising and documenting digital virtual consumption and its practices, the emergence of media technology, the socio-historic patterning of consumption and more generally the subject of power in consumer and marketing research.Mike Molesworth is a Senior Lecturer at Bournemouth Media School, Bournemouth University, UKwhere he teaches and researches online culture, behaviour and consumer culture. He has published papers in international journals on topics relating to both consumer culture and videogames, andis co-editor with Richard Scullion and Lizzie Nixon of The Marketisation of Higher Education and the Student as Consumer (Routledge, 2010).

10 weitere Werke von Mike (Hrsg.) Molesworth:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.