Digital Transformation in the Cultural and Creative Industries
Production, Consumption and Entrepreneurship in the Digital and Sharing Economy
CHF 60.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Vecco, Marilena (Hrsg.) / Lin, Yi (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-367-35116-8
- EAN: 9780367351168
- Produktnummer: 39045931
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2022
- Seitenangabe: 276 S.
- Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 453 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 453
Über den Autor
Marta Massi is Assistant Professor, Brandon University, Canada.Marilena Vecco is Professor of Entrepreneurship at Burgundy School of Business, France and Professor Associated to the Carmelle and Rémi Marcoux Chair in Arts Management, HEC Montréal, Canada.Yi Lin is Professor of Arts Management at the School of Arts and Director of the National Centre for Research into Intercultural Communication of Arts, at Peking University, China.
7 weitere Werke von Marta (Hrsg.) Massi:
Bewertungen
Anmelden