Produktbild
Heidi A. (Hrsg.) Campbell

Digital Religion

Understanding Religious Practice in Digital Media

Buch

CHF 195.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Tsuria, Ruth (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-367-25776-7
  • EAN: 9780367257767
  • Produktnummer: 35934729
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2021
  • Seitenangabe: 308 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 590 g
  • Auflage: 2. A.
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 590

Über den Autor


Heidi A. Campbell is Professor of Communication, Presidential Impact Fellow, and affiliate faculty in Religious Studies at Texas A&M University, USA. She is also director of the Network for New Media, Religion and Digital Culture Studies and a founder of Digital Religion studies, which explores how religious belief and practices are performed online and offline in digital culture.Ruth Tsuria is Assistant Professor at the College of Communication and the Arts at Seton Hall University, USA. She has been given an Emerging Scholar Award byReligion in Society and received the inaugural Digital Religion Research Award from the Network for New Media, Religion and Digital Culture Studies for her contributions to Digital Religion studies. ??

16 weitere Werke von Heidi A. (Hrsg.) Campbell:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.