Produktbild
Ricardo Escoda

Digital Marketing. A Case Study of Adidas and Snapchat

Buch

Seminar paper from the year 2018 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,3, International School of Management, Campus Munich, language: English, abstract: Since market power has moved from enterprises to consumers, and global competition has increased substantially, managers in almost all industries need to face enormous performance challenges. To avoid being replaced by rivals, they are forced to be more innovative in establishing and performing their competitive strategies. Long-term success will not be achieved solely through competitiveness but instead will depe… Mehr

CHF 22.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-668-78559-5
  • EAN: 9783668785595
  • Produktnummer: 28741230
  • Verlag: Grin Verlag
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 36 S.
  • Masse: H22.1 cm x B2.9 cm x D0.7 cm 69 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 69

14 weitere Werke von Ricardo Escoda:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.