Digital Judaism
Jewish Negotiations with Digital Media and Culture
CHF 60.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-1-138-05351-9
- EAN: 9781138053519
- Produktnummer: 22859250
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2017
- Masse: H22.9 cm x B15.2 cm 453 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 453
Über den Autor
Heidi A. Campbell is Associate Professor of Communication at Texas A&M University and Director of the Network for New Media, Religion and Digital Culture Studies. She is author of Exploring Religious Community Online (2005) and When Religion Meets New Media (2010) and editor of Digital Religion: Understanding Religious Practice in New Media World (2013).
16 weitere Werke von Heidi A. (Hrsg.) Campbell:
Bewertungen
Anmelden