Produktbild
Daniel Rowles

Digital Branding: A Complete Step-By-Step Guide to Strategy, Tactics, Tools and Measurement

Buch

Explore how digital branding can be harnessed and measured, look at the true ROI of your efforts and understand how they impact a brand.

CHF 96.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-398-69414-9
  • EAN: 9781398694149
  • Produktnummer: 34824598
  • Verlag: Kogan Page
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2021
  • Seitenangabe: 232 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D1.9 cm 503 g
  • Auflage: 2. A.
  • Gewicht: 503

Über den Autor


Daniel Rowles has more than 20 years of digital marketing experience on both client and agency sides. A CIM fellow and course director, he is lead judge for their CIM Marketing Excellence award. Rowles also lectures at Imperial College London and Cranfield School of Management, and co-hosts the Digital Marketing Podcast, a global top-ten business podcast on iTunes. His digital marketing company TargetInternet.com supports clients such as the BBC, Vodafone, Sony, Oracle and Tesco.

11 weitere Werke von Daniel Rowles:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.