Produktbild
Eric Stewart Harvey

Developing an Integrated Marketing Plan

Buch

Developing an Integrated Marketing Plan introduces students to the fundamentals of integrated marketing communications. It shows readers how to create an effective integrated marketing communications plan that can be used by both marketers and their clients. Students learn how an integrated marketing plan functions in the overall marketing communication environment. The book discusses the role of the target market profile and how to define objectives and develop strategies. Other topics include establishing a budget and dealing with media objectives, strategy, and tactics. The final chapters cover evaluations of the pl… Mehr

CHF 80.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-5165-2091-6
  • EAN: 9781516520916
  • Produktnummer: 31592244
  • Verlag: Cognella Academic Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 146 S.
  • Masse: H25.4 cm x B20.3 cm x D0.8 cm 330 g
  • Auflage: 2. Auflage
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 330

3 weitere Werke von Eric Stewart Harvey:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.