Developing New Food Products for a Changing Marketplace
Continuing to offer the up-to-the-minute information that made the widely adopted first edition so popular, the second edition introduces new concepts in staffing, identifying, and measuring consumer desires; engineering scale-up from the kitchen, lab, or pilot plant; and generating product concepts.
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Produktdetails
Weitere Autoren: Moskowitz, Howard R. (Beitr.) / Phillips, R. Dixon (Beitr.) / Lord, John B. (Hrsg.) / Toledo, Romeo (Beitr.) / Chinnan, Manjeet S. (Beitr.) / Robertson, Gordon L. (Beitr.) / Lannon S.J., Timothy R. (Beitr.) / Lawson, Margaret (Beitr.) / Hung, Yen Con (Beitr.) / Resurreccion, Anna (Beitr.) / Bailey, Christopher K. (Beitr.) / Greenberg, Eric F. (Beitr.) / Morgan, Traci L. (Beitr.) / Pyne, A.W. (Beitr.) / Raper, Steven A. (Beitr.) / Rudolph, Marvin J. (Beitr.) / Segall, Stanley (Beitr.) / Smith, Robert E. (Beitr.) / Thomas, Mark (Beitr.) / Finley, John W. (Beitr.) / Beckley, Jacqueline (Beitr.) / Depp, Michelle M. (Beitr.) / Ewald, Jeffrey (Beitr.) / O'Neill, Geralyn Christ (Beitr.) / Silcher, Matthias (Beitr.)
- ISBN: 978-0-8493-2833-6
- EAN: 9780849328336
- Produktnummer: 23107156
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2007
- Seitenangabe: 616 S.
- Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D4.4 cm 997 g
- Auflage: 2. A.
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 997
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