Developing Creativity in Higher Education
An Imaginative Curriculum
Highlights how pressures such as quality assurance, peer review systems, demands for greater efficiency and increased research output are effectively discouraging innovation and creativity in higher education. This book aims to encourage lecturers to engage with the ideas and practice involved in helping students to be creative.
CHF 205.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Oliver, Martin (Hrsg.) / Shaw, Malcolm (Hrsg.) / Wisdom, James (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-415-36533-8
- EAN: 9780415365338
- Produktnummer: 23365036
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2006
- Seitenangabe: 256 S.
- Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 522 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 522
6 weitere Werke von Norman (Hrsg.) Jackson:
Bewertungen
Anmelden