Produktbild
Pamela P Hudson

Designing and Implementing Mathematics Instruction for Students with Diverse Learning Needs

Buch

This exciting new book integrates the explicit teaching practices that have proven effective for students with disabilities with the NCTM math standards that dominant current mathematics practices in the United States. In Part 1 of the book, teachers learn the fundamentals of mathematics assessment and instructional design for conceptual, declarative knowledge, procedural, and problem-solving lessons. In Part 2, the detailed scope and sequence charts, along with instructional guidelines keyed to the objectives, provide teachers with specific guidelines for assessment and design.

CHF 115.10

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Miller, Susan Peterson
  • ISBN: 978-0-205-44206-5
  • EAN: 9780205442065
  • Produktnummer: 1886453
  • Verlag: Pearson Academic
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2005
  • Seitenangabe: 608 S.
  • Masse: 1'330 g
  • Gewicht: 1330

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.