Produktbild
Robert (Hrsg.) Crawford

Decoding Coca-Cola

A Biography of a Global Brand

Buch

CHF 60.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Brennan, Linda (Hrsg.) / Khamis, Susie (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-367-64220-4
  • EAN: 9780367642204
  • Produktnummer: 39045910
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2022
  • Seitenangabe: 240 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 453 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 453

Über den Autor


Robert Crawford is a Professor of Advertising and Associate Dean of Research & Innovation in the School of Media and Communication at RMIT University in Melbourne, Australia. His research has focused on the growth and development of the advertising, marketing, and public relations industries across Australia, Oceania, and South East Asia.Linda Brennan is a Professor of Advertising in the School of Media and Communication at RMIT University in Melbourne, Australia. Her research interests are the use and abuse of advertising and social marketing for social change.Susie Khamis is Senior Lecturer in Public Communication at School of Communication at the University of Technology Sydney, Australia. Her research areas are branding, representations of cultural diversity, and consumer cultures.

15 weitere Werke von Robert (Hrsg.) Crawford:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.