Bernard Marr
Data Strategy: How to Profit from a World of Big Data, Analytics and the Internet of Things
Buch
Learn how to profit from an effective data strategy in a world of big data, analytics and the Internet of Things.
CHF 96.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V210:
Noch nicht erschienen, Januar 2021
Produktdetails
- ISBN: 978-1-398-69461-3
- EAN: 9781398694613
- Produktnummer: 34824610
- Verlag: Kogan Page
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2021
- Seitenangabe: 200 S.
- Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D1.3 cm 463 g
- Gewicht: 463
Über den Autor
Bernard Marr is a bestselling author, keynote speaker, strategic performance consultant and analytics, KPI & Big Data guru. He has worked with and advised many of the world's best-known organizations including Accenture, Astra Zeneca, Bank of England, Barclays, BP, DHL, Fujitsu, Gartner, HSBC, Mars, the Ministry of Defence, Microsoft, Oracle, the Home Office, the NHS, Orange, Tetley, T-Mobile, Toyota, Royal Air Force, SAP and Shell, among many others on their business and data strategies. He writes on the topic of data and analytics for various publications including Forbes, HuffPost and LinkedIn Pulse.
58 weitere Werke von Bernard Marr:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.