Produktbild
Yukio (Hrsg.) Ohsawa

Data Mining for Design and Marketing

Buch

Two noted experts explain how to design and integrate data mining tools into human thinking processes in order to make better business decisions, especially in designing and marketing products and systems. They discuss how data mining can identify valuable consumer patterns, which aid marketers and designers in detecting consumers' needs.

CHF 266.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Yada, Katsutoshi (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-4200-7019-4
  • EAN: 9781420070194
  • Produktnummer: 23201543
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2009
  • Seitenangabe: 336 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D2.9 cm 780 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 780

20 weitere Werke von Yukio (Hrsg.) Ohsawa:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.