Yukio (Hrsg.) Ohsawa
Data Mining for Design and Marketing
Buch
Two noted experts explain how to design and integrate data mining tools into human thinking processes in order to make better business decisions, especially in designing and marketing products and systems. They discuss how data mining can identify valuable consumer patterns, which aid marketers and designers in detecting consumers' needs.
CHF 266.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Yada, Katsutoshi (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-4200-7019-4
- EAN: 9781420070194
- Produktnummer: 23201543
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2009
- Seitenangabe: 336 S.
- Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D2.9 cm 780 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 780
20 weitere Werke von Yukio (Hrsg.) Ohsawa:
Ebook (PDF Format)
CHF 236.00
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.