Produktbild
Ahmed A. (Hrsg.) Abd El-Latif

Data Mining Approaches for Big Data and Sentiment Analysis in Social Media

Buch

Social media sites are constantly evolving with huge amounts of scattered data or big data, which makes it difficult for researchers to trace the information flow. It is a daunting task to extract a useful piece of information from the vast unstructured big data; the disorganized structure of social media contains data in various forms such as text and videos as well as huge real-time data on which traditional analytical methods like statistical approaches fail miserably. Due to this, there is a need for efficient data mining techniques that can overcome the shortcomings of the traditional approaches. Data Mining Approaches for Big Data and S… Mehr

CHF 217.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Gupta, Brij B. (Hrsg.) / Perakovic, Dragan (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-79988-414-9
  • EAN: 9781799884149
  • Produktnummer: 37544779
  • Verlag: Engineering Science Reference
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2021
  • Seitenangabe: 336 S.
  • Masse: H25.4 cm x B17.8 cm x D1.8 cm 634 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 634

7 weitere Werke von Ahmed A. (Hrsg.) Abd El-Latif:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.