Cultures of Selling
Perspectives on Consumption and Society since 1700
Examines retail selling in various historical contexts and locations, as both an activity at once 'mundane' and almost universal. This book introduces the reader to the existing literature relevant to the subject; and explores the widespread perceptions of moral ambiguity surrounding the practice of selling consumer goods.
CHF 189.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Benson, John (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-7546-5046-1
- EAN: 9780754650461
- Produktnummer: 23137127
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2006
- Seitenangabe: 312 S.
- Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 590 g
- Auflage: New ed
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 590
Über den Autor
Professor John Benson and Dr Laura Ugolini are both based at the University of Wolverhampton, UK.
14 weitere Werke von Laura Ugolini:
Bewertungen
Anmelden