Produktbild
Barbara (Hrsg.) Purdum-Cassidy

Culturally Affirming Literacy Practices for Urban Elementary Students

Buch

The nation's demographic of public schools are more ethnically, racially, and linguistically diverse than ever before (Strauss, 2014). However, there are still educational policies and practices that call to question whether traditionally marginalized students receive an equitable education. This is demonstrated in national achievement trends, which highlight disproportionality ratings among minoritized student groups. Also when examining school discipline policies, expulsion ratings, special education services, and school choice movements, all seem to handicap educational opportunity for low-income Black and Brown students. As American schoo… Mehr

CHF 103.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Scott, Lakia M. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-4758-2641-8
  • EAN: 9781475826418
  • Produktnummer: 19822986
  • Verlag: Rowman & Littlefield Publishers
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 212 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.7 cm x D1.7 cm 504 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 504

4 weitere Werke von Barbara (Hrsg.) Purdum-Cassidy:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.