Produktbild
Andrew (Hrsg.) Edgar

Cultural Theory: The Key Concepts

Buch

Now in its second edition, Cultural Theory: The Key Concepts is an up-to-date and comprehensive survey of over 350 of the key terms central to cultural theory today. This second edition includes new entries on: colonialism cybercultur globalisation terrorism visual studies. Providing clear and succinct introductions to a wide range of subjects, from feminism to postmodernism, Cultural Theory: The Key Concepts continues to be an essential resource for students of literature, sociology, philosophy and media and anyone wrestling with contemporary cultural theory.

CHF 140.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Sedgwick, Peter (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-415-39938-8
  • EAN: 9780415399388
  • Produktnummer: 2711797
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2007
  • Seitenangabe: 464 S.
  • Masse: H21.6 cm x B13.8 cm x D3.4 cm 1'020 g
  • Auflage: 2. A.
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 1020

11 weitere Werke von Andrew (Hrsg.) Edgar:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.