Cultural Economies of Locative Media
Cultural Economies of Locative Media examines the enduring importance of location and, more specifically, the important role that location plays in regards to mobile devices.
CHF 44.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-0-19-023492-8
- EAN: 9780190234928
- Produktnummer: 31584873
- Verlag: Oxford University Press Inc
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2019
- Seitenangabe: 304 S.
- Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D1.9 cm 454 g
- Abbildungen: 19 b/w
- Gewicht: 454
- Sonstiges: General (US: Trade)
Über den Autor
Rowan Wilken is Associate Professor of Media & Communication and Principal Research Fellow in the Digital Ethnography Research Centre (DERC) at Royal Melbourne Institute of Technology University in Australia.
Bewertungen
Anmelden