Produktbild
Wilken, Rowan (Associate Professor of Media & Communication and Principal Research Fellow in the Digital Ethnography Research Centre, Associate Professor of Media & Communication and Principal Research Fellow in the Digital Ethnography Research Centre, Royal Melbourne Institute of Technology University)

Cultural Economies of Locative Media

Buch

Cultural Economies of Locative Media examines the enduring importance of location and, more specifically, the important role that location plays in regards to mobile devices.

CHF 44.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-19-023492-8
  • EAN: 9780190234928
  • Produktnummer: 31584873
  • Verlag: Oxford University Press Inc
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 304 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D1.9 cm 454 g
  • Abbildungen: 19 b/w
  • Gewicht: 454
  • Sonstiges: General (US: Trade)

Über den Autor


Rowan Wilken is Associate Professor of Media & Communication and Principal Research Fellow in the Digital Ethnography Research Centre (DERC) at Royal Melbourne Institute of Technology University in Australia.

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.