Produktbild
John M. (Hrsg.) Carroll

Creativity and Rationale

Enhancing Human Experience by Design

Buch

Creativity and rationale comprise an essential tension in design. They are two sides of the coin; contrary, complementary, but perhaps also interdependent. Designs always serve purposes. They always have an internal logic. They can be queried, explained, and evaluated. These characteristics are what design rationale is about. But at the same time designs always provoke experiences and insights. They open up possibilities, raise questions, and engage human sense making. Design is always about creativity. Creativity and Rationale: Enhancing Human Experience by Design comprises 19 complementary chapters by leading experts in the areas of human-c… Mehr

CHF 196.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-4471-4110-5
  • EAN: 9781447141105
  • Produktnummer: 12759813
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 453 S.
  • Masse: H24.1 cm x B16.0 cm x D2.9 cm 857 g
  • Abbildungen: Book; 71 schwarz-weiße Abbildungen, 24 schwarz-weiße Tabellen
  • Gewicht: 857

40 weitere Werke von John M. (Hrsg.) Carroll:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.