Creativity and Innovation in Organizational Teams
Stemmed from a conference held at the Kellogg School of Management in June 2003, this book covers creativity and innovation in groups and organizations. It has a mix of scholarship and includes business implications based on scientific research. It weds the disciplines of psychology, cognition, and business theory into one text.
CHF 116.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Choi, Hoon- Seok (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-8058-4968-4
- EAN: 9780805849684
- Produktnummer: 23299146
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2005
- Seitenangabe: 272 S.
- Masse: H22.9 cm x B15.2 cm 660 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 660
15 weitere Werke von Leigh L. (Hrsg.) Thompson:
Bewertungen
Anmelden