Produktbild
Leigh L. (Hrsg.) Thompson

Creativity and Innovation in Organizational Teams

Buch

Stemmed from a conference held at the Kellogg School of Management in June 2003, this book covers creativity and innovation in groups and organizations. It has a mix of scholarship and includes business implications based on scientific research. It weds the disciplines of psychology, cognition, and business theory into one text.

CHF 116.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Choi, Hoon- Seok (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-8058-4968-4
  • EAN: 9780805849684
  • Produktnummer: 23299146
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2005
  • Seitenangabe: 272 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm 660 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 660

15 weitere Werke von Leigh L. (Hrsg.) Thompson:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.