Produktbild
Elias G. (Hrsg.) Carayannis

Creativity, Innovation, and Entrepreneurship Across Cultures

Theory and Practices

Buch

The aim of this volume is to further develop the relationship between culture and manifold phenomena of creativity, innovation and entrepreneurship in order to promote further and better understanding how, why, and when these phenomena are manifested themselves across different cultures. Currently, cross-cultural research is one of the most dynamically and rapidly growing areas. At the same time, creativity, inventiveness, innovation, and entrepreneurship are championed in the literature as the critical element that is vital not just for companies, but also for the development of societies. A sizable body of research demonstrates that cultura… Mehr

CHF 122.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Dubina, Igor N. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-4939-8007-9
  • EAN: 9781493980079
  • Produktnummer: 27173166
  • Verlag: Springer New York
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 180 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.5 cm x D0.9 cm 283 g
  • Auflage: Softcover reprint of the original 1st ed. 2016
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 283

45 weitere Werke von Elias G. (Hrsg.) Carayannis:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.