Creative Tourism
Activating Cultural Resources and Engaging Creative Travellers
This book provides a synthesis of current research and international best practice, including practitioner perspectives and a range of case study examples. It covers types of creative tourist, trends, designing and implementing creative tourism products, embedding activities in a community and place, and addressing sustainability challenges.
CHF 155.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Albino, Sara (University of Evora, Portugal) (Hrsg.) / Pato de Carvalho, Claudia (University of Coimbra, Portugal) (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-78924-353-6
- EAN: 9781789243536
- Produktnummer: 36866421
- Verlag: CABI Publishing
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2021
- Seitenangabe: 304 S.
- Masse: H24.6 cm x B18.9 cm x D2.1 cm 1'020 g
- Gewicht: 1020
- Sonstiges: Tertiary Education (US: College)
Bewertungen
Anmelden