Produktbild
Larissa Hjorth

Creative Practice Ethnographies

Buch

Creative Practice Ethnographies focuses on the intersection of creative practice and ethnography and offers new ways to think about the methods, practice, and promise of research in contemporary interdisciplinary contexts. How does creative practice inform new ways of doing ethnography and vice versa? What new forms of expression and engagement are made possible as a result of these creative synergies? By addressing these questions, the authors highlight the important roles that ethnography and creative practice play in socially impactful research. This book is aimed at interdisciplinary researchers, scholars, and students of art, design, soc… Mehr

CHF 126.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Harris, Anne M. / Jungnickel, Kat
  • ISBN: 978-1-4985-7212-5
  • EAN: 9781498572125
  • Produktnummer: 32104467
  • Verlag: Lexington Books
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 202 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.7 cm x D1.5 cm 453 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 453

70 weitere Werke von Larissa Hjorth:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.